I made this widget at MyFlashFetish.com.
TIME KASIH SBB BCE BLOG KAMI IF BERMINAT JGN LUPE FOLLOW OK ROYY hanye chenta dan sayang pd AMIRA AZMAN

.....ROYY & MYRA.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

elmo crew

elmo crew

Friday 7 October 2011

K.A.W.A.N

ROYY SYG ADI


hahhaahahahahahahahahah
nk tahu nape aku letak pix bdk ney
sbb nyer bdk ney merupakan kawan TERBAIK
yg pernah aku ada
aku syg dea sbb aku da anggp dea mcm family aku
aku da knl dea lame n cukop lame
tapi e2 hanye dulu
sbb sekarang dea da lain
aku sendiri tak tahu KENAPE
tapi e2 sume terpulang pade dea
aku RINDU nk borak dengan ko ADI
aku RINDU nk gelak dengan ko ADI
aku RINDU nk pelok dengan ko ADI
aku RINDU semua tentang ko ADI
aku harap ko tak mara ak
sebab RINDU kt ko
ADI tok pengetahuan ko
aku tak pernah mintak semua nie jadi dlam PERSAHABATAN kite
mmg aku baru KENAL ADEQ aku ADI
tapi ko sendiri tahu kan dea mcm mane
dea tak kuat sebelom ney
SALAH kew aku tolong dea tok jadi kuat
dea tak pernah pon nk mintak simpati kat aku k
ko pon ckp kt aku sebelom ney nk jage dea same3 ngan aku kn
tapi aku tak xsemua to 
aku tak ko gado ngan dea pasal bende yg tak betol
aku xnk ko tudoh dea bukan3 adi
aku bukan nka salah kan ko
n aku nk menang kn dea
tapi ko sendiri tahu jawapan nyer kn
aku nk kite mcm dulu tapi musthil kn
sebab ko pon da ade kehidopan ko sendiri
aku tahu ko hepy ngan idop ko sekarang kn
aku pon hepy bile tgk ko hepy
cume 1 aku nk pesan tolong jangan jadi owg lain k
aku nk ADI aku y dulu
yg GANAS tapi GEDIK
bile BERCAKAP pandai jage hati owg lain
yg DEGIL tapi MENGADE lbh
yg GARANG tp LEMBOT
bile KETAWE tak igt dunia
semua la pasal ko mase aku knl ko
aku tahu aku pon tak baik mane
aku tahu aku tak layak nk nasihat ko pape jew la
tp e2 jew la y aku mintak dari ko
if ko rase ko tak pernah berubah 
e2 pon hak 
kalu ko tak nak amik ap yang aku cakap pon
e2 hak ko jgk
pape jadi antare kite 
AKU TETAP SYG KO MCM DULU

RINDU SAAT MCM NIE




No comments:

Post a Comment