I made this widget at MyFlashFetish.com.
TIME KASIH SBB BCE BLOG KAMI IF BERMINAT JGN LUPE FOLLOW OK ROYY hanye chenta dan sayang pd AMIRA AZMAN

.....ROYY & MYRA.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

elmo crew

elmo crew

Saturday 22 October 2011

G.I.R.L.F.R.I.E.N.D vs T.E.M.A.N

hahahhhaahhaahahah
nak tahu tak sekarang kan aku dah ade
GIRLFRIEND
hhaahahhaahaha
macam tak caye jew sume nie akan terjadi
dah lame aku tunngu saat nie
akhir kau jadi milik aku sepenuh nyer
aku hepy sangat3
tak terkate hepy dea to
aku harap sangat dekat kau
aku harap kite boleh pertahankan hubungan kite nie k
aku sanggup wat ape saje untuk hubugan kite nie
aku taknak kehilangan kau sayang
aku tak tahu lah kalau kau takder untuk aku nanti
sebab kau lah tempat aku mengadu nasib sekarang
kau lah tempat aku menangis
kau lah tempat aku menumpang kasih
kau lah tempat aku bermanje
kau lah segale3 nyer dalam idop aku
kau lah kawan aku kau lah awek aku
kau lah wife aku kau lah musuh aku
sume kau saje
aku takot untok berjanji dengan kau
tapi aku akan cube
cube untuk jadi lebih matang dari sekarang
sebab aku taknak kau susah kan diri kau untok aku
aku harap kau boleh tunggu perubahan aku k
aku harap kau takkan penah bosan dengan aku k
aku sayang dekat kau sangat AMIRA AZMAN

nak cite pasal KAWAN pulak
aku ada sowang KAWAN nie
aku sayang KAWAN aku nie sangat3
aku rindu dekat KAWAN aku nie sangt3
tapi sekarang KAWAN aku nie dah takder dengan aku dah
KAWAN aku nie dah pergi  untok idop dea
KAWAN kau nie dah tak perlu kan aku lagi dah
tapi takper lah KAWAN
pape pon yang berlaku sekarang nie antare kite
aku dah tak kisah sebab kau KAWAN dah ade insan yang boleh jage kau
cume aku nak kongsi satu berita gembira dalam hidop aku
mungkin dengan care nie kot aku dapat kongsi berita gembira aku nie
aku sekarang dah ade GIRLFRIEND
selalu nyer kau lah yang akan jadi orang pertame yang akan tahu semua tentang aku
kau orang pertama yang akan tahu semua berita gembira aku
sebab aku tak penah rahsia pape dari kau kan
bia pon berita gembira atau sedey
mesti kau yang PERTAME kan
tapi sekarang dah tak lagi
aku tak tahu nak cakap dengan sape
aku tak tahu nak kongsi dengan sape
sebab kau da jaoh sangat dari aku KAWAN
kau dah tak perlu kan aku lagi dah sekarang
tapi aku dah tak kisah
sebab tanpe aku pon kau dah cukop bahagia kan
malah lebih bahagia dari kau kawan dengan aku
aku pon tumpang bahagia untuk kau yew
aku harap sangat kau akn terus tersenyum macam mane kau senyum sekarang
aku dah tak gangu kebahagian yang kau ade sekarang
cume aku mampu untok cakap
yang aku RINDU kau yang teramat sangat

1 comment: