I made this widget at MyFlashFetish.com.
TIME KASIH SBB BCE BLOG KAMI IF BERMINAT JGN LUPE FOLLOW OK ROYY hanye chenta dan sayang pd AMIRA AZMAN

.....ROYY & MYRA.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

elmo crew

elmo crew

Tuesday 24 July 2012

K.E.L.I.R.U D.E.N.G.A.N. P.E.R.A.S.A.A.N. S.E.N.D.I.R.I

Setelah sekian lama tak mengupdate blog aku nie
aku pon tak tahu ape bende nak tulis nie
walaupun blog aku nie takder orang nak baca pon
perduli pulak aku
aku tak kesah pon
cume aku nak kongsi sedikit masalah aku nie
aku nak bagi tahu ape bende yang aku rase
aku sayang kau wehy
serious aku cakap
kau boleh buat aku happy
walaupun aku tengah bersedey
sejak aku kawan dengan kau
aku rasa happy sangat
walaupun aku ade couple aku sendiri
tapi aku tetap nak kawan dengan kau
aku sanggup hari-hari bergaduh
sebab nak pertahankan kau
aku tak mintak balas pon
cume aku nak kau bagi aku
untuk jumpe kau untuk sembang dengan kau
untuk tengok kau senyum
senang cite semua tentang kau lah
aku tak tahu ape yang membuat kan 
aku senang bile berkawan dengan kau
aku nak jumpe kau sangat-sangat
aku rindu nak lepak-lepak dengan kau
aku tahu aku tak penting
macam mana dea penting dalam hidop kau
cume aku mintak sedikit mase untuk kau luangkan bersama aku
aku tak mintak jumpe hari-hari
aku tak mintak layan aku setiap saat
aku tak pernah larang kau dengan dea
sedangkan aku pon ade hak keatas kau
aku tak mintak lebih pon
cume aku mintak sedikit MASA untuk aku
aku taknak cakap banyak dengan kau
sebab aku tahu kau tak boleh buat
ape yang aku nak
kenape erk 
kenape?????
aku memang tak layak ke untuk dapat 
kasih sayang orang ???
aku jahat sangat ke?
kadang-kadang terasa jugak hati nie
tapi ape boleh aku buat
sabar dan terima semua keadaan
walaupun aku tak dapat terima
kenapa taknak paham aku
siapa aku nie
aku pun ade persaan lah
bukan boneka la
aku tahu kau takkan baca ape 
yang aku tuliskan
tapi hati nie dah terlampau saket
serious memang saket
sebab aku jenis yang suke pendam
walaupun aku baru je kenal dengan kau
tapi aku rase macam dah lama sangat
bila aku merapu macam nie lah jadi
ehh dah lah malas nak tulis lagi
k bye!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment