I made this widget at MyFlashFetish.com.
TIME KASIH SBB BCE BLOG KAMI IF BERMINAT JGN LUPE FOLLOW OK ROYY hanye chenta dan sayang pd AMIRA AZMAN

.....ROYY & MYRA.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

elmo crew

elmo crew

Sunday 27 November 2011

tak tahu dengan perasaan sendiri

tak tahu macam mana nak mula kan
aku tak tahu lah kenapa dengan aku
rasa macam hilang sesuatu
tapi tak pasti ape bende nyer
mungkin perasaan aku jew kot
aku rasa nak mara aku rasa nak menangis
tapi tak tahu nak mengadu dekat siapa
kenapa erk aku macam nie
hidop aku sekarang tak tentu arah dah
aku rasa macam dah tak diperlu kan lagi je
betul ke ape yang aku rasa nie
aku tak sanggup untuk lalui nyer lagi sekarang
tolong jangan buat aku macam tak wujud sayang
tolong sayang aku masih perlu kan kau lagi
aku tak tahu lah kenape aku rasa macam nie sekarang
aku rindu kau sangat sangat sayang
jujur aku cakap dan ikhlas dari hati aku
adakah kau ingat aku macam aku ingat kau
aku tak pernah lupa kau walau sesaat
setiap detik setiap saat setiap jam setiap hari dan sampai bile bile aku ingat kau
tapi kenapa kau tak call aku kau tak masej aku
ehh kau kalau satu masej kau hantar dekat aku pun aku dah lega lah
tapi takder pun kau buat kan
aku yang masej dan call kau pulak
aku tahu lah kau busy tapi takkan lah satu masej pun kau tak boleh nak hantarkan
aku nie macam dah takder dalam hidop kau  kan
kau tahu tak aku rindu kau yang teramat sangat
sampai dua hari berturut turut aku tak boleh tidur sebab ingat dekat kau
hurmmm aku pun tak tahu nak cakap macam mana lagi
aku dah cube untuk tak pikir kau sekejap tapi tak boley
bukan setakat sekejap sesaat pun tak boleh
aku call tadi kau tak angkat
aku nak bagi tahu kau yang aku dah dapat naik kuda yang dekat sunway to
tapi kau tak angkat takper lah aku tak kisah
sayang kau dah ingat dekat aku ke?
bile aku masej kau 
kau tak balas 
bile aku call kau 
kau tak angkat
kau tahu tak aku pikir bukan bukan pasal kau dalam hati aku ni
tapi aku kuat kan hati aku supaya pikir yang elok elok je
sebab kalau aku pikir yang lain aku jugak yang sakit hati
ehh kau salah ke kalau aku ada sikap cemburu?
kalau kau tak suke dengan cara aku kau cakap k
ma tanpa kau sekarang ni aku rasa kosong sangat
aku takder semangat untuk buat sesuatu
aku perlu kan engkau
aku tak sanggup tengok kau dengan orang lain
tapi aku tak boleh buat sesuka hati aku
sebab kau kata semua to kawan kau
so aku kene faham
aku pun tak tahu apa yang aku tengah merapu sekarang
yang aku tahu
AKU SAYANG KAU
AKU CINTA KAU
AKU PERLU KAN KAU
AMIRA AZMAN






No comments:

Post a Comment